Obchodní podmínky

Majitelem firmy je Zdeňka Täuberová, Hodějovická 298, 370 08 Staré Hodějovice, IČ 41930258, provozující živnost na základě živnostenského oprávnění jako fyzická osoba a jako součást této živnosti i E-shop na stránkách https://antikvariat.najihu.cz. Firma není plátcem DPH.

Nabízíme a prodáváme použité knihy, LP desky, grafiku, pohlednice, bankovky a další výrobky z papíru. Ve výjimečných případech se může stát, že zboží uváděné v E-shopu nebude již fyzicky k dispozici. O takovéto události Vás budeme informovat omluvným mailem.

Pokud není v popisu knihy uvedeno jinak, předpokládá se stav odpovídající jejímu stáří a běžnému opotřebení nebo lepší. Mírné zašpinění, otlačeniny hran a růžků vazby, malé trhlinky a oděrky na obálce, drobné skvrny v knize, "oslí uši", zkosení lepených vazeb a podobné menší vady jsou vždy považovány za běžné opotřebení. U papírových obalů LP desek, zejména z 60. let a starších se předpokládá, že mají desku pouze chránit před přímými vlivy prostředí a nemají (až na výjimky) podstatnou estetickou hodnotu. Jejich mírné zašpinění, přeložené rohy, nalepené cenovky, drobné trhliny, rozlepenost a podobné vady nejsou proto uváděny.

Zboží objednané a uložené v košíku Vám rezervujeme po dobu nejdéle 30 minut od Vaší poslední aktivity na našich stránkách. Po uplynutí této doby je zboží automaticky převedeno zpět do nabídky.

K ceně zboží připočítáváme náklady na přepravu dle aktuálně platných ceníků přepravce.
Cenu přepravného zaokrouhlujeme na celé desetikoruny nahoru.
Sazby při přepravě v rámci ČR jsou (platí od 1. 2. 2024 do změny):
- při platbě předem od 90,- Kč do 200,- Kč
- při platbě dobírkou od 150,- Kč do 270,- Kč
- při objednávce v ceně nad 2.000,- Kč a platbě předem neúčtujeme přepravné do ČR
- při objednávce v ceně nad 5.000,- Kč a platbě předem neúčtujeme přepravné ani do EU

Platba za nákup je možná:
1) předem na náš účet 291382079/0300 u ČSOB Č. Budějovice
2) SEPA platba z EU na účet IBAN CZ5903000000000291382079, majitelem účtu je Zdeňka Täuberová
3) ve výjimečných případech dobírkou při převzetí zboží od přepravce

Kupní smlouva je uzavřena okamžikem doručení našeho potvrzení elektronické objednávky vytvořené pomocí zákaznického formuláře na stránkách antikvariat.najihu.cz na el. adresu zákazníka nebo převzetím zboží. Platí vždy ta událost, která nastane dříve.

Prosíme, abyste po provedení objednávky kontrolovali složku SPAM, protože některé poštovní servery naše emaily někdy vyhodnocují jako nevyžádané.

Zboží expedujeme do tří pracovních dnů od doručení objednávky nebo od přijetí úhrady na náš účet, zpravidla však první pracovní den po zaplacení.

Objednané zboží dodáváme prostřednictvím smluvních přepravců, především České pošty nebo Zásilkovny. V jednotlivých konkrétních případech lze dohodnout předem i jiný způsob přepravy. Individuální dohoda je vždy nutná při objednávce s dodáním do zahraničí.

Zboží je rezervováno jeden týden, pokud není dohodnuto jinak. Po marném uplynutí této lhůty je objednávka stornována, kupní smlouva zrušena a zboží vráceno do obchodu. Místem pro osobní vyzvednutí objednaného zboží je knihkupectví Na konci vesmíru, Panská 14, České Budějovice s otevírací dobou Po-Pá 9-12, 13-17,30 hod., v sobotu 9-11 hod.

Osobní údaje zákazníků nearchivujeme.

Od smlouvy je možné odstoupit, a zboží bez udání důvodu vrátit, do 14 dnů od jeho převzetí.

Reklamace se i u nás řídí platnými ustanoveními českých zákonů a vyhlášek.

V případě potřeby dalších nebo doplňujících informací nám napište na mailovou adresu antikvariat@najihu.cz nebo zatelefonujte na tel. +420 386 355 233.

Stránka vygenerována za: 1.703ms