Obchodní podmínky

Majitelem firmy je Zdeňka Täuberová, Hodějovická 298, 370 08 Staré Hodějovice, IČ 41930258, provozující živnost na základě živnostenského oprávnění jako fyzická osoba a jako součást této živnosti i E-shop na stránkách antikvariat.najihu.cz. Firma není plátcem DPH.

Nabízíme a prodáváme použité knihy, LP desky, grafiku, pohlednice, bankovky a další výrobky z papíru. Protože se jedná o zboží, které současně nabízíme i v kamenném obchodě, a máme většinou jen 1 kus, může se ve výjimečných případech stát, že zboží uváděné v E-shopu nebude již fyzicky k dispozici. O takovéto události Vás budeme informovat omluvným mailem.

Zboží objednané a uložené v košíku Vám rezervujeme po dobu nejdéle 30 minut od Vaší poslední aktivity na našich stránkách. Po uplynutí této doby je zboží automaticky převedeno zpět do nabídky.

K ceně zboží připočítáváme náklady na přepravu dle aktuálně platných ceníků přepravce. Sazby při přepravě v rámci ČR jsou (platí od 1. 5. 2016 do změny):
- při platbě předem od 50,- Kč do 200,- Kč
- při platbě dobírkou od 100,- Kč do 250,- Kč
- při nákupu zboží v celkové ceně nad 2.000,- Kč neúčtujeme přepravní náklady do ČR,
- při nákupu zboží v celkové ceně nad 6.000,- Kč neúčtujeme přepravní náklady ani do EU.

Platba za nákup je možná:
1) hotově při osobním převzetí zboží
2) předem na náš účet 107-9740970257/0100 u Komerční banky Č. Budějovice, pouze z ČR
3) dobírkou při převzetí zboží od přepravce

Kupní smlouva je uzavřena okamžikem doručení našeho potvrzení elektronické objednávky vytvořené pomocí zákaznického formuláře na stránkách antikvariat.najihu.cz na el. adresu zákazníka nebo převzetím zboží. Platí vždy ta událost, která nastane dříve.

Zboží expedujeme do tří pracovních dnů od doručení objednávky nebo od přijetí úhrady na náš účet, zpravidla však v den objednávky nebo zaplacení.

Objednané zboží dodáváme prostřednictvím smluvních přepravců, především České pošty. V jednotlivých konkrétních případech lze dohodnout předem i jiný způsob přepravy. Individuální dohoda je vždy nutná při objednávce s dodáním do zahraničí.

Zboží je při osobním odběru nebo platbě předem na účet rezervováno jeden týden, pokud není dohodnuto jinak. Po marném uplynutí této lhůty je objednávka stornována, kupní smlouva zrušena a zboží vráceno do obchodu.

Osobní údaje zákazníků nearchivujeme.

Od smlouvy je možné odstoupit, a zboží bez udání důvodu vrátit, do 14 dnů od jeho převzetí.

Reklamace se i u nás řídí platnými ustanoveními českých zákonů a vyhlášek.

V případě potřeby dalších nebo doplňujících informací nám napište na mailovou adresu antikvariát@najihu.cz nebo zatelefonujte na tel. +420 386 355 233.

Stránka vygenerována za: 3.731ms